sâmbătă, 30 martie 2013

Scoala

Cum vad eu SCOALA , multi copii o vad ca pe un loc plictisitor unde te duci doar ca sa iei note si alea mici . Nu ! eu  spre deosebire de ei , vad acel loc ca pe ceva constructiv , adica ne construieste o cale spre a FI CINEVA IN VIATA . Multi copii nu vad nimic care sa ii determine sa mearga la scoala , dar eu vad .Vad cum uni  oamnei stau la birau ,fac ce le place si primesc si bani , EU de ce nu as putea ajunge ca ei ? Si multe alte lucruri ma indruma sa fac asta , adica scoala. De mica am vrut sa ajung undeva departe sa ajung o pictorita MARE si asta voi face , acum sunt in clasa a-VII-a si am note pot sa zic aproape foarte bune deci asta ma incurajeaza si imi da speranta ca voi avea macar o sansa sa intru la liceul de arte din timisoara. Deci copiii din toata lumea nu mai spuneti ca scoala e ceva '' NASPA ,, ci vedeti doar partea buna , invatati lucruri noi mereu si distractive. Sper ca macar cativa copi sa fie de acord cu mine !

Niciun comentariu: